Olete mõnikord sattunud teenindajalt abi otsides professionaali juurde, kes teie küsimustele kiiresti ammendavad vastused annab ja sealjuures veel ka naeratada suudab? Mitte niimoodi kunstlikult ja kästult, vaid kohe südamest. Väga hea tunne on, kui enda jaoks keerulise ülesandega targal toel ladusalt hakkama saad.
Samas ei ole võimalik rahule jääda, kui inimene sulle ametiasutuses küll lahkelt naeratab, kuid vastamisel abitu on. Nii ei teagi mõnikord, kust nõu saada, kui seda endal napib. Eesti Posti asutustes võib ennast kindlalt tunda. Jõgeva postkontoris oskab Siivi Jüris kohe kindlasti aidata. Ja kahtlemata ei jää hätta ka tema kolleegid nii Jõgeval kui mujal. Siivi Jüris tunnistati nimelt viiendat aastat korraldatud konkursil Posti Parim Eesti Posti parimaks klienditeenindajaks. Jõgevale tuli samas kategoorias ka kolmas koht, mille võitis Maire Praats.
Kui varem pidi postkontoris töötades väga paljusid asju lausa peast teadma, siis praegu on veidi lihtsam, arvuti aitab. Samas on klienditeenindajad pidanud endale keerulised arvutisüsteemid selgeks tegema. Eksida teenindaja ei tohi ja ega klient väga pikka viivitustki hästi talu. Seda enam väärivad tunnustust meie postitöötajate tublid saavutused kutsealavõistlustel.
2. oktoober 2008