Juba lihavõttenädala alguse kahe esimese päevaga müüs ettevõtte 600 000 väikepakendis muna, millele lisandusid turgudel lahtiselt müüdud munad.
Tänavu suurenes kanamunade müük ka seetõttu, et nii ida kui lääne kristlaste lihavõtted langesid ajaliselt kokku.
Talleggi turundusdirektori Kaarel Karu sõnul suureneb nõudlus kanamunade järele juba paar nädalat enne lihavõttepühade algust.
Ta teatas eelmisel kolmapäeval, et nädal enne pühi osteti ligi 1,2 miljonit väikepakendis muna. Turundusdirektori sõnul teeb pühade-eelse munatootmise planeerimise keeruliseks just tarbijate soov osta rohkem valgeid mune.
Kui Eesti tarbijad eelistavad argipäevadel pruune mune, siis lihavõttenädalal ostetakse pigem valgeid.
Tallegg pakkus sellel aastal traditsiooniliste munade kõrval lihavõttelauale ka lisaväärtusega mune. Uued munasordid tulid turule aprillis ja need on pakitud uudse kujundusega karpidesse.
Eesti suurima munatootja ASi Tallegg munasortimenti kuuluvad lisaväärtusega toodetest Tervisemunad, Kollased Munad ja Hiidmunad ning tavamunadest Peremunad, Pesamunad ja Suured Munad.
Tallegg on Eesti suurim linnuliha- ja munatootja ning munaturu liider, haarates sellest 35 protsenti.
Tallegg kuulub HK Ruokatalo kontserni ning on Harjumaa suurim tööandja. Ettevõte teenis 2003. aastal 535 miljoni kroonise käibe juures 26 miljonit krooni puhaskasumit, investeerides tootmise arendamisse 52 miljonit krooni. Võrreldes 2002. aastaga suurendas ettevõte eelmisel aastal oluliselt eksporti Lätti ja Leetu.
RAIVO SIHVER