Reisijad saavad uued ooteplatvormid

Tänavu ehitatakse uued raudtee ooteplatvormid Vägeva, Pedja ja Tabivere jaamas, tuleval aastal saab nüüdisaegse perrooni Kaarepere raudteejaam.

Platvormide ehitamine on seotud uute reisirongide kasutuselevõtuga 2013. aastal.

Eesti Raudtee avalike suhete juht Urmas Glase selgitas, et muutub platvormide pikkus ja kõrgus.  Arvestades peatust kasutavate reisijate arvu, ehitatakse ooteplatvormid vastavalt kas 35, 100 või 150 meetrit pikad. Uue platvormi kõrgus on 55 sentimeetrit rööpast.

Glase kinnitusel pole plaanis ühtegi platvormi teise kohta viia. Hiljemalt aasta lõpuks saavad perroonid valmis Vägeva, Pedja ja Tabivere jaamas, seoses viadukti ehitusega valmib aga Kaarepere platvorm järgmise aasta 31. augustiks.

Vägeval, Pedjas ja Kaareperes tegi hankel parima pakkumise Leonhard Weiss Viater Ehitus. Tabiveres ehitab RBSSKALS Buvsabiedriba ja raudteetöid teeb Leonhard Weiss Viater Ehitus.

Nelja platvormi ehitus maksab Glase sõnul kokku pisut alla 481 000 euro. Platvormide ehituse maksumusele lisandub raudteetööde maksumus, mis selgub pärast tööde lõppemist.

Uute perroonide ehitus ei too reisijatele kaasa olulisi  muudatusi,  olemasolevaid platvorme  kasutatakse  praegu edasi. Kui ehitustööd nõuavad reisijate liikumisskeemi muutmist, antakse sellest teada.

Üle Eesti remonditakse 2013. aastaks sadakond ooteplatvormi. Ehitustööde tegija on Eesti Raudtee tütarettevõte EVR Infra.

Remonditööd on osa raudtee rekonstrueerimise projektist Rail Baltic trassil (Tallinna-Tartu lõik), mida 85 protsendi ulatuses rahastatakse Euroopa Ühtekuuluvusfondist.

Edelaraudtee teatel mõjutavad remonditööd sõidugraafikuid Tallinna-Tartu-Valga suunal. Eeldatavad sõiduplaanimuudatused kestavad novembrikuu lõpuni ligikaudu nädalase etteteatamisega.

i

HELVE LAASIK

blog comments powered by Disqus