Põltsamaa Autoveod investeerib konkurentsis püsimiseks uutesse veokitesse

?Meie firmal on praegu 12 veoautot. Nelja poolhaagisega kallurit ja kahte MAZi kasutame sõitudeks Eestimaa teedel. Põhiliselt veame killustikku osaühingu Põltsamaa Graniit ja aktsiaseltsi Kaltsiit tellimusel. Seoses vajadusega killustikku vedada on meil säilinud ka ainus kalluritepark Jõgevamaal,? rääkis Põltsamaa Autovedude juhatuse liige ja tegevdirektor Kalle Talumets.

?Põltsamaa Autoveod on meie tellimused alati õigel ajal täitnud. Üle kümne aasta oleme ka ühiselt suvepäevi korraldanud,? oli osaühingu Põltsamaa Graniit juhataja Endel Pajumägi koostööga rahul.

Kaugemad välissõidud Itaaliasse

Välismaistest veokitest on Põltsamaa Autovedudel Scaniad ja Volvod. ?Viimase lääneriikides valmistatud auto ostsime möödunud aastal, maksime 1,5 miljonit krooni,? märkis Talumets.

Põltsamaa Autovedude masinad viivad välisriikidesse põhiliselt puidutooteid, turvast ja tekstiili. Kõige sagedamini sõidetakse Itaaliasse, samuti Saksamaale ja Poolasse ning teistesse riikidesse.

Kalle Talumets nentis, et ettevõte on igal aastal kasumit saanud. “Möödunud aastal jäime küll esimest korda pisut miinusesse. Pidevalt peame arvestama tugeva konkurentsiga Kesk- ja Lõuna-Eesti veoturul, kus oma teenuseid ennekõike pakume,? tõdes firma tegevjuht.

Puudus noortest autojuhtidest

Osaühingus Põltsamaa Autoveod töötab 25 inimest, nendest 13 on autojuhid. ?Üks staazikamaid autojuhte on Endel Vares, kes on eriliti kohusetruu ja oskab masina eest hästi hoolt kanda,? kiitis Kalle Talumets.

Firma tegevjuht on mures autojuhtide järelkasvu pärast. ?Oleks vaja noori autojuhte. Paraku on aga puudus E-kategooria tunnistusega juhtidest, kes võiksid sõita suurte järelkärudega veokitega,” märkis ta.

Põltsamaa Autovedude töötajate kasutuses on ettevõtte hoones asuv saun, samas majas on ka sportimiseks oma võimla.

?Varem kütsime oma hoonet masuudiga, mille kasutamine osutus aga ebaökonoomseks. Paar aastat tagasi ostsime 180 000 krooni eest puidugraanulitega köetava katla. Seda kütet toome Imaverest. Loodame, et riik hakkab rohelise energia kasutamist ka kompenseerima,? rääkis Kalle Talumets olmeprobleemidest.

Põltsamaa Autoveod on ainus transpordiüksus, mis on kunagisest Jõgeva Autobaasist püsima jäänud.

Jõgeva Autobaasi reorganiseerimisel moodustati esmalt RAS Põltsamaa Autobaas, millest omakorda võrsus osaühing Põltsamaa Autoveod.

JAAN LUKAS

blog comments powered by Disqus