Laupäevasel Teeme ära talgupäeval kostitati tublisid talgulisi Tere piimatoodetega, mida paljud pidasid päeva üheks parimaks osaks. Ühtekokku jagas Tere talgulistele välja 149 609 toodet, teatas ettevõtet esindav meediakonsultant.
Tere turundusdirektori Alar Pinki sõnul sujus kõik väga ladusalt ning eesmärk on pikaajaline koostöö Teeme Ära talgulistega. „Tänu neile muutub Eestimaa ilusamaks, puhtamaks ja paremaks paigaks. Tere toodete jagamine on meiepoolne viis näidata oma tänu. Loodame koostööd kindlasti jätkata,“ sõnas Tere turundusdirektor Alar Pink.
Ühtekokku jagas Tere 44 610 kohukest, 20 007 Helluse joogijogurtit ja 12 781 keefirit, 34 296 hiljuti turule tulnud La Crema koorejogurtit ning 11 264 Tere piima. Lisaks jagatud toodetele aitas Tere üritust laiemalt reklaamida, kleepsutades 1 200 000 toodet ürituse reklaamiga.
Järva-Jaani Gümnaasiumi ning Vajangu Põhikooli õpperada korrastanud talgujuht Priit Adleri sõnul hinnati Tere toetust kõrgelt. „Päeva parimaks osaks pidasid kõik talgulised “Tere” jogurteid ning kohukesi, mis ühtlasi kõhtu täitsid ning töökast päevast kosutust andsid,“ sõnas Adler.
Tere tootenimekirjas on kokku üle 150 kõrge kvaliteediga toote. Tuntumad kaubamärgid, mille all tooteid müüakse on Tere, Hellus, La Crema, Kohuke, Merevaik, Emma, Haps.
Teeme Ära talgupäeval osales esialgsetel andmetel vähemalt 43 026 talgulist.
Vooremaa