Põltsamaa Felixi korraldatud joonistuskonkursi raames võistlesid andekad tarbijad Felixi ketšupile uute etikettide kujundamises. Üheks kolmest võitjaks osutus Jõgevamaa gümnasist Raili Mikko, kelle disainitud sildiga ketšupid jõuavad poodidesse septembrikuu jooksul, teatas ettevõte.
Kokku laekus konkursile erinevatest Eesti paikadest üle 13 000 kujunduse, millest valiti välja kolm võitjat – lisaks Raili Mikkole näevad ketšupi pudelitel oma loomingut Alar Kriisa Tartust ja Anastassia Tokmantseva Narvast.
“Mulle meeldivad kunst ja disain, meeldib olla loov ja kasutada fantaasiat. Kui kuulsin Felixi joonistuskampaaniast, saatsin konkursile kokku 16 erinevat kujundust. Kui teiste kujunduste puhul oli mul idee ja visioon olemas, siis võidutöö puhul otsustasin alles protsessi käigus, et üheks elemendiks peab olema tomat ja seadsin eesmärgi kasutada etiketi loomisel nii palju eri värve kui võimalik, et elu oleks veel värvilisem,” kirjeldas oma võidutööd Jõgeva koolitüdruk Raili Mikko.
“See, et mind finalistide hulka valiti, oli juba suur üllatus, sest ilusaid töid oli niivõrd palju. Minu pere, sõbrad ja ka paljud Jõgeva elanikud toetasid ja elasid mulle kaasa. Võidust kuuldes olin väga uhke, et minu disainitud etiketiga ketšupipudelid jõuavad poodidesse üle terve Eesti. Ei jõua ära oodata, et neid oma silmaga näha!” lisas Raili.
Kampaanias osalemiseks tuli kujundada Põltsamaa Felixi kodulehel originaalne etikett 1-kilogrammisele Felixi ketšupipudelile. Kokku laekus konkursile üle 13 000 kujunduse erinevatest Eestimaa nurkadest. Finaali valiti avaliku hääletuse teel välja kaheksa tööd, mida hindas edasi komisjon, kuhu kuulus ka näiteks kunstnik Kaido Ole.
Lõppvooru jõudnud tööde seast valis žürii välja kolm parimat, kelle võidutööd trükiti Felixi ketšupipudelite etikettidele. Uue kujundusega ketšupid jõuavad müüki septembrikuu jooksul. Kampaania võitjad said auhinnaks 16 pudelit 1-kilogrammist Felixi ketšupit enda kujundatud etiketiga ning iPad Pro tahvelarvuti.
Vooremaa