Kui peate sõitma Jõgevalt Mustvee või Torma poole või ka sealtpoolt siiapoole (eriti, kui on asju ajada üle raudtee), siis tasub enne seitsekümmend korda mõelda, kas ikka on mõtet minna lisakilomeetreid kulutama ringile, mis on hullem kui Kolgata tee.
Eriti jube on nende inimeste olukord, kes peavad iga päev Mustvee poolt Jõgevale tööle sõitma. Targad inimesed jätavad oma autod teisele poole raudteed.
Augusti keskpaigast täiesti suletud viadukti remont venib kui kummipael. Õigustusi, miks taoline olukord on tekkinud, sajab nagu varrukast. Viimane pommuudis on see, et 7. novembril viaduktile ikkagi veel ei saa ja tuleb veel nädal kannatust varuda!
Ükskõik, kas lähed siinkandis mõnd näitust avama või sigalasse uudistama, igal pool räägitakse vaid viaduktist.
Miks ei ole suudetud Õunalt Jõgeva alevikku viivat teed asfalteerida? Kas tee lõputu täitmine killustikuga vihmase ilmaga ja tolmuvabaks pritsimine kuival ajal tuleb tõesti odavam kui mustkate? Miks ei suudeta tähtaegadest kinni pidada? Ja kui tuleb järgmine viadukti remont, kas siis hakkame raudteed ületama ainult Kaarepere kaudu?
4. november 2010