Kauplus Teletark laiendas müügipinda

Soov kaubavalikut suurendada ja teenindustingimusi paremaks muuta ajendas kaupluse Teletark omanikfirmat, osaühingut Heikom uuendama kaupluse laiendamiseks samas majas asunud endise kasutatud rõivaste poe ruume.

Heikomi eestvedajad Andrus Kompus ja Sven Heinola  avasid 2005. aasta kevadel Jõgeval Suur tänav 18 asuvas hoones elektriliste kodumasinate ning raadio- ja teletehnika kaupluse Teletark.

“Aktiivset ostuhuvi arvestades tundsime paar aastat tagasi vajadust müügipinda laiendada, sest puudusid võimalused suuremamõõtmelise olmeelektroonika hoidmiseks. Lahendus tuli tänavu. Pikaajalised ja head suhted on osaühingul Heikom Suur 18 hoone omanikuga, kelleks on aktsiaselts Jõgeva Elamu. Rentisime samas majas paiknevad avaramad ruumid, kus varem tegutses kasutatud rõivaste pood. Kui seni oli kaupluse Teletark müügipind 60 ruutmeetril, siis nüüd lisandus 80 ruutmeetrit. Pärast remondi- ja ümberehitustöid viisimegi sinna üle suuremamõõtmelised kodumasinad, telerid, mobiiltelefonid ja audio-videotarvikud,” rääkisid omanikud. 

Kaubavalik suurem

Väikeköögitehnika osakond jääb endisse ruumi ja sinna kolis ka  Heikomi kosmeetikapood Ilutark, kus on müüjateks Andrus Kompuse ja Sven Heinola abikaasad Monika ja Lii.

Saame nüüd kaupa märksa mitmekülgsemas valikus pakkuda. Näiteks enne pidime piirduma üsna tagasihoidliku külmikute valikuga. Praegustes oludes saame neid müüa tunduvalt arvukamalt ja tuua Jõgeva ostjateni ka sellised tunnustatud kaubamärgid nagu Electrolux, Whirlpool ja Polar. Varasemaga võrreldes on kaks korda rohkem ruumi ka pesumasinate ja telerite jaoks,” lisasid kauplusepidajad.

Mõlemad müügisaalid nüüdisajastasime firma rahadega. Fondidest ja projektidest sellist ettevõtmist ei toetata, pangalaenu võtmisest oleme aga hoidunud,” rääkis Andrus Kompus.

Tema ja Sven Heinola nimetasid kaupluse Teletark edu põhjuseks head teenindust, soodsat asukohta Jõgeva kesklinnas ning rikkalikku kaubavalikut. Hinnad hoiame kohaliku ostja jaoks taskukohased. Peame arvestama Jõgevamaa majandusoludega, sellega, et siin on paljudel sissetulek madal ja ebakindel. Nooremate linnaelanike arv väheneb, sest minnakse välismaale tööle ja elama.  Sellistes tingimustes on muutunud populaarseks järelmaks, eriti ka meie kaupluses kehtiv Koduliising, mille puhul võetakse arvesse väiksemaid sissetulekuid ja vahel ei nõuta ka esimest sissemaksu,” ütlesid nad. 

Oluline koostöö

Andrus Kompus tõdes, et ettevõtluse edasiviimiseks oluline konkurents on Jõgeval olmeelektroonika müümise osas tagasihoidlikumaks jäänud. Mõned kauplused on tegevuse lõpetanud ning praegu tegutsebki selles ärivaldkonnas lisaks Teletargale ka kauplus Tehnikatäht,” rääkis ta.

Sven Heinola lisas, et nemad  püüavad müüa mõneti erinevat olmeelektroonikat kui Tehnikatähes pakutav.

Kindlasti juhatame ostja sinna kauplusse siis, kui tema soovitud kaupa meil parajasti müügil pole. Samamoodi toimivad  Tehnikatähe müüjad. Väikeses linnas peavad ettevõtted võimalikult ladusalt koostööd tegema, sellest on kasu mõlemapoolne. Pealegi on mulje jätmine, et oled omal alal ainus tegija, kliendi suhtes ebaaus,” kinnitasid mehed.

i

JAAN LUKAS

blog comments powered by Disqus