Juhtkiri: Homme poodi minnes ei muutu midagi

Pole vist võimalik leida Eestimaalt niisugust inimest, kes võiks kinnitada, et tema ei tarbi Weroli tooteid. Jõgeva valla territooriumil asuvas helesinises tehases toodetud rapsiõli on kindlasti jõudnud kõikidesse kodudesse.

Õli ostes ei peagi me mõtlema sellele, kui tihe on liiklus ehk juhatuseliikmete ja teiste töötajate vahetus tehase kontoripoolel. Tarbijatele on oluline vaid see, et nendeni jõuaks tehase toodang ning seda võimalikult kaasaegsel kujul.

Tarbijaid huvitavad uued, erinevate maitseomadustega õlisordid, isegi pudelite ja kanistrite kuju ning etiketi disain on neile tunduvalt olulisem kui see, kes kuulub tehase juhatusse või nõukogusse.

AS Werol Tehased, kes soovib olla toidurapsi väärtusahela juht Balti riikides, sai eelmisel nädalal jälle uue juhatuse liikme ? seekord endise regionaalministri Jaan Õunapuu. Homme poodi minnes ei muutu sellest meie jaoks midagi.

Kuigi südames peavad ehk kõik eestlased õigeks tarbida omamaist kaupa, ei ole just mitte paljudes meist nii suurel määral pretensioonitut patriotismi, et osta eestimaist põhimõtteliselt ja iga hinnaga. Nii peavad ka Weroli tooted koos teistega edaspidigi konkureerima kaubanduskeskuste lõpmatutel õliriiulitel.

Vooremaa teab, et Werolil on olnud raskeid aegu, ja hoiab kodumaakonna tehasele salaja pöialt. On oluline, et Jõgevamaa inimestel oleks tööd ja leiba ning seda pakub Werol praegu 55 inimesele. Kui Painküla tööstuspark tulevikus tööle hakkab, siis veelgi rohkematele.

Kõigele vaatamata on aga äärmiselt oluline, et tehase progress, sealsete juhtide värske ja konkurentsivõimeline mõte oleks moodsale inimesele silmaga nähtav. Jutt tööviljakusest viiekümnendate aastate kinoringvaate stiilis ei veena tänapäeval kindlasti mitte kedagi.

Vooremaa loodab, et Eero Mikenberg ja Jaan Õunapuu moodustavad koos hea tandemi, et Werolist hakkab edaspidi tulema rohkem uudiseid uuest toodangust ja vähem uudiseid pereheitmisest.

blog comments powered by Disqus