On väga hea, kui Jõgeva linn otsib oma nägu. Meid ümbritseb nii palju infot, et sellest küllusest iva leidmine on küllaltki keeruline. Linnad ja vallad on huvitatud, et püsielanikkond ei väheneks, et investoreid tuleks juurde ja et turistide arv kasvaks, nende kohalolek pikeneks ja kulutatud raha hulk suureneks. Igale poole kaugemale sõitma meelitavad eestlasi turismifirmad, kes peaks aga kaasmaalastele ütlema: tule Jõgevale? Eks ikka Jõgeva linn ja rahvas ise. Sestap ongi kohaturunduskava igati vajalik töövahend.
Eesmärk on praegusel avalikustamisel leida üles kõik pakkumised, ideed, uued mõtted. Tulemus võib linnakodanike aktiivse osavõtuga oluliselt paraneda.
Me ei saa võtta firmat ja osta linnale turunduskava, sest see pole siis meie kava, vaid kusagilt kaugelt ette kirjutatud. Linna turundamiseks välja pakutu peab olema n-ö kastist väljatulek, väljakutsed vanadele mõtteviisidele. Vanade mõtete ja sloganitega, mida keegi teine juba kasutab, kaugele ei jõua. Ka pole linn saapavabrik. Turundusõpiku tõed tuleb küll omandada, aga edasi peaks ikkagi liikuma originaalsete ja omapäraste lugudega.
10. veebruar 2011