Teisipäevasel Jõgeva linna edukamate ettevõtete tunnustamise tseremoonial autasustas Jõgeva linnapea Kalmer Lain ka Jõgeva Selverit, kes jõudis kampaanias “Kiida teenindajat!” saja parema teenindusasutuse hulka.
Jõgeva Selveri juhataja Margit Järv ütles, et saja parima teeninduskultuuriga kaupluse hulka valimine on tõestuseks heast meeskonnatööst ja tunnustuseks kogu kollektiivile. “Jõgeva Selveris töötab kolmkümmend inimest, kellest mitmed on juba staažikad kaubandustöötajad. Enamik neist elab Jõgeval või selle ümbruses,” ütles ta. “Peame oluliseks, et meie müüjad tunneksid hästi kaupa, oskaksid kiiresti teenindada, oleksid sõbralikud ja naerataksid ka siis, kui endal tuju kõige parem pole,” ütles Järv, kes on ka Põltsamaa Selveri juhataja. Tema sõnul osalevad Selveri töötajad sageli täienduskoolitustel.
Kampaanias “Kiida teenindajat!” jõudis saja Eesti parema teenindusettevõtte hulka ka Jõgeva Maxima kauplus.
JAAN LUKAS