Jõgeva Selver ja Maxima jõudsid paremate teenindajate edetabelisse

Teisipäevasel  Jõgeva linna edukamate ettevõtete tunnustamise tseremoonial autasustas Jõgeva linnapea Kalmer Lain ka  Jõgeva Selverit, kes jõudis  kampaanias “Kiida teenindajat!” saja parema teenindusasutuse hulka.

Jõgeva Selveri  juhataja Margit Järv ütles, et saja parima teeninduskultuuriga kaupluse hulka valimine on tõestuseks heast meeskonnatööst ja tunnustuseks kogu kollektiivile. “Jõgeva Selveris töötab kolmkümmend inimest, kellest mitmed on juba staažikad kaubandustöötajad. Enamik neist elab Jõgeval või selle ümbruses,” ütles ta. “Peame oluliseks, et meie müüjad tunneksid hästi kaupa, oskaksid kiiresti teenindada, oleksid sõbralikud ja naerataksid ka siis, kui endal tuju kõige parem  pole,” ütles Järv, kes on ka Põltsamaa Selveri  juhataja.  Tema sõnul osalevad Selveri töötajad sageli täienduskoolitustel.

Kampaanias “Kiida teenindajat!” jõudis saja Eesti parema teenindusettevõtte hulka ka Jõgeva Maxima kauplus.

JAAN LUKAS

blog comments powered by Disqus