Jõgeva bussijaama valmimine sõltub koostöötahtest

Nõupidamisel esitasid kõik osapooled oma nägemuse, kuidas saaks Jõgeva linn bussijaama ning milliseid ülesandeid peaks bussijaamahoone täitma.

Linn esitas nõudmised varjualuse, üldkasutatava tualeti ja Cargo teeninduspunkti kohta, mis sisaldusid ka ATKO Grupi pakkumises. Lisaks plaanib ATKO rajada ruumid ka väiksema toitlustuskoha jaoks.

ATKO Grupi visiooni järgi tuleks luua ühisettevõte Jõgeva Bussijaam, mille omanikeks oleksid ATKO Haldus ja Jõgeva linn, kes jagaksid omavahel investeeringud. Juhatuse liikmena nähakse ka maavalitsuse esindajat.

ATKO Grupp on valmis investeerima bussijaamahoone rajamisse kuni 2 miljonit krooni. Linna kohustuseks jääks rajada kommunikatsioonid ja ette valmistada maa, mille maksumus on Jõgeva linnaarhitekt Anne Ördi sõnul üle 3 miljoni krooni. Kommunikatsioonitrasside rajamiseks loodab linn abi saada Keskkonnainvesteeringute Keskusest.

Jõgeva linnapea Viktor Svjatõ?evi sõnul tuleb kõik dokumendid detailselt läbi töötada ja volikogule otsustamiseks esitada. ?Linnal on tahe bussijaama rajada olemas ning kui koostöö laabub, siis leitakse kindlasti ka raha investeeringuteks,? sõnas Svjatõ?ev.

?Kui linn on otsustanud ja valmis koostööks ATKO Grupiga, siis raha leidmisega võiks ettevõte ja linn koos tegelda,? lõpetas optimistlikult nõupidamise ATKO Grupp nõukogu esimees Arvo Sarapuu.

ATKO Grupi huvi Jõgeva bussijaama ehitamise vastu sai alguse kuu aega tagasi, kui ATKO esindajad tulid maavanemale oma ettevõtte tegevust tutvustama, kuna ATKO Grupp teenindab Jõgevamaal teatud liine. Maavanem esitas ATKO Grupile hoopis väljakutse ehitada Jõgevale bussijaam.

RAIVO SIHVER

blog comments powered by Disqus