Glamuur ekraanilt kodudesse: kuidas Hollywood ilutrende mõjutab

SISUTURUNDUS

Ehkki sotsiaalmeedia võidukäik on Hollywoodi kui läänemaailma juhtiva stiilide ja trendide looja rolli vähendanud, on Hollywoodi filmistaaridel siiski ilutrendide ja värskete moesuundade massidele tutvustamisel suur roll.

Tuntud ilubrändid ja parfüümitootjad valivad endiselt oma brändisaadikuteks pigem filmikuulsusi kui sotsiaalmeediastaare ning tänu sellele on Hollywood suutnud säilitada oma relevantsuse ka 2020. aastatel. Vaatame üle, milliste nippidega Hollywood meie iluharjumusi kujundab ja millised sealt alguse saanud ilutrendid on suutnud tulla selleks, et jääda.

Uusi tooteid tutvustavad tuntud või trendikad näod

Üks olulisemaid viise, kuidas Hollywoodi näitlejad omale filmide valmimise vahel lisasissetulekut teenivad, on koostöö menukate brändidega. Kindlasti oled isegi kokku puutunud mõne kuulsa näitleja või näitlejanna nime kandva parfüümiga – mõttesse võivad tulla Antonio Banderase parfüümide tootesari või Cate Blanchett pikaajalise Giorgio Armani brändi näona.

Kuna ilutoodete turule on uute tarbijatena lõpuks sisenenud ka Z-generatsioon, liiguvad brändid kassahittidest tuntud filmistaaride juurest pigem uut generatsiooni tarbijaid kõnetavate nägude juurde. Võtame näiteks Barbie Ferreira, kes on noortele tuntud Kat Hernandezena seriaalis “Euphoria” ning kes lõi 2023. aastal käed USA iluettevõttega Sol de Janeiro – Brasiilia päritolu nimega noor näitlejanna on Brasiilia troopikale rõhuva brändi jaoks perfektne valik. Pea iga Sol de Janeiro komplekt on online-ilupoodides kaunistatud staarikese näolapiga ning Z-generatsioon jookseb toodetele tormi.

Muidugi pole Barbie Ferreira ainuke näide: mida aasta edasi, seda enam näeme ilutoodete reklaamides noori, uusi nägusid. Varasemalt mainitud Giorgio Armani on oma brändisaadikute armeesse värvanud hulganisti vanemate generatsioonide jaoks ehk tundmatuid, kuid “zoomerite” ja nooremate “millenialite” jaoks igapäevaseid kuulsuseid nagu Camila Mendes, Lukas Gage ja Lili Reinhart. Calvin Klein seab omalt poolt välja Lupita Nyong’o ja Saoirse Ronani, YSL Beauty on trumbiks valinud Kate Mossi tütre Lila. Seda nimekirja võiks lõputult jätkata – nii, kuidas uuenevad Hollywoodi filminäod, uuenevad ka erinevate brändide esindajad. Põhjus on lihtne: tarbija tunneb kuulsuse poolt reklaamitud toote hankimisel eksklusiivsust ja inklusiivsust, nagu oleks ta kuulsusega samal tasemel. Õige brändisaadiku valimine on brändi jaoks pool võitu.

Hollywood ei mõjuta vaid stiili vaid ka töövahendeid

Jumestuskreemi kasutavad inimesed on kindlasti märganud toote pealekandmisvahendite valikus traditsioonilise pintsli kõrval vähemalt sama populaarset (kui mitte populaarsematki!) meigisvammi Beauty Blender.

Kuid kas teadsid, et innovaatiline Beauty Blender on Hollywoodi jumestuskunstniku Rea Ann Silva leiutis? Professionaalne jumestaja kasutas enda loodud prototüüp-svamme näitlejate jumestuse kiireks pealekandmiseks ja parandamiseks juba nullindate alguses ning kümnendi lõpuks oli svammi materjal, kuju ja kasutusmugavus nõnda korralikult läbi testitud ja täiustatud, et seda võis hakata müüma ka kodustele meigikunstnikele. 2010. aastatel tõelise populaarsuse saavutanud erkroosa meigisvamm või mõni selle brändinimeta koopia on nüüdseks leitav pea iga jumestuskreemi kasutava inimese meigikotis, ning keda selle eest tänada? Ikka Hollywoodi!

Ka meditsiinilised protseduurid on muutunud trendideks

Meediamaailmaga kursis olevad lugejad on kindlasti näinud, kuidas filmide esilinastustel või auhinnagaaladel osalevad Hollywoodi kuulsused on mõnikord pea tundmatuseni muutunud – erinevad kirurgilised kohendamised, mis suudavad välimust muuta rohkem kui ükski nahahooldustoode, muutuvad staaride seas aina sagedasemaks. Filmistaaride tuunitud näod inspireerivad ka “tavainimesi” oma välimust arstide või plastiliste kirurgide abil muutma. Mõned populaarsemad kohendusprotseduurid aastal 2024 on ilukirurgide sõnul järgnevad:

  • Laserprotseduurid naha värskendamiseks
  • Täitesüstid kindlate näo- või kehaosade kuju muutmiseks
  • Lokaliseeritud rasvaimu
  • Silmalaugude plastika

Nagu näha, on inimesed valmis nii vähem kui ka rohkem invasiivseteks iluprotseduurideks, et saavutada Hollywoodi iluideaalidele vastav välimus.

Ära rutta oma nägu tuunima

Siiski peaks enne ühegi näoplastika protseduuri ette võtmist selle vajaduse põhjalikult läbi mõtlema – kirurgilist kohendamist on hiljem raske ja ka kallis tagasi pöörata. Kui soovid oma välimust värskendada taskukohase hinna eest, peaksid kaaluma hoopis oma praeguse ilurutiini üle vaatamist ning lisama sellesse näiteks C-vitamiini seerumi, niisutava hüaluroonhappe või keemilised AHA- ja BHA-hapetega koorijad.

Iluoperatsioonidest loobunud Hollywoodi näitlejad on avaldanud, et korralik nahahooldusrutiin ja õigesti valitud iluvahendid aitavad neil igapäevaselt välja näha sama säravad kui oma karjääri algul – korralik, mitmesammuline nahahooldusrutiin aitab Sul end tunda tõelise filmistaarina.

blog comments powered by Disqus