Alates 1. märtsist lähevad SEB Jõgeva ja Valga kontor üle automatiseeritud sularaha teenindusele ehk sularahaga seotud toiminguid on edaspidi võimalik teha pangakontori iseteenindusalal asuvates pangaautomaatides, teatas SEB kommunikatsiooni projektijuht.
“Eestimaalaste tarbijakäitumine on viimaste aastate jooksul oluliselt muutunud. Kliendid eelistavad sularahatehingutele järjest enam pangakaardiga maksmist. Rahaasju puudutavate otsuste langetamisel hindavad kliendid üha rohkem võimalust konsulteerida spetsialistiga. Seetõttu on kontorid võtnud nõustamiskeskuste rolli ning igapäevapanganduse tehingud liikunud kontorist internetipanka. Sularahatehingud jäävad aga mõlemasse kontorisse alles. Neid saab edaspidi teha vaid pangaautomaatides iseteenindusalal, mis on avatud ööpäevaringselt,” kommenteeris SEB Lõuna regiooni juht Indrek Lass.
Jõgeva ja Valga kontori töötajad nõustavad kliente ja sõlmivad igapäevapanganduse, laenu ja liisingu, kogumise ja investeerimise, pensioni ning kindlustuse lepinguid. Lisaks juhendavad kontori lahtiolekuajal pangatöötajad kliente, kes soovivad abi pangaautomaadi kasutamisel.
SEB-l on Eestis kokku 22 pangakontorit, millest 1. märtsi seisuga pakuvad sularahateenuseid kaasaegsel automatiseeritud viisil lisaks Jõgeva ja Valga kontorile seitse kontorit – Rapla, Põlva, Kärdla kontor ja Eedeni kontor Tartus ning Järve, Kristiine ja Ülemiste kontorid Tallinnas.
Kõikide SEB pangakontorite ja sularahaautomaatide loetelu koos kontaktide ning lahtiolekuaegadega on ära toodud aadressil www.seb.ee/asukohad<http://www.seb.ee/asukohad>.
Vooremaa