Puhu Kaubanduse juhatuse liige Endel Kiisk ütles, et veel paar aastat tagasi tähendas sada sööjat nende jaoks üsna tagasihoidlikku näitajat. Praegu aga rõõmustab söögimaja sellise arvu klientide üle väga.
Suurem arv kliente külastab söögikohta vaid üksikutel nädalapäevadel, enamasti käivad söömas kindlad kunded.
Puhu Kaubanduse kauplusel ei lähe nii hästi kui söögimajal. Läbisõitjate hulk on väga juhuslik ja millegi peale kindel olla ei saa. Majanduslangus takistab inimeste liikumist ja raha niisama lihtsalt ei kulutata. Ka pole väikesel kauplusel võimalik kuigi palju hindadega mängida.
Üsna olulise osa kaupluse käibest moodustavad söögimajas valmistatud pirukad, neid teatakse ja tuntakse ning ostetakse meelsasti kaasagi. Talvel ostetakse kaasa sülti ja pasteeti, neid tooteid teavad ja tunnevad inimesed üle Eesti ja nende järele Puhu Risti ka tullakse, kui satutakse mööda sõitma.
HELVE LAASIK