Peipsimaa Turism soovib tooteid rohkem tutvustada

MTÜ Peipsimaa Turism juhatuse liige Kadi Ploom tutvustas Alatskivil peetud III Peipsimaa arengufoorumil ettevõtjatele võimalusi osaleda lähenevatel rahvusvahelistel messidel ja rääkis uutest plaanidest seoses Peipsi piirkonna mainekujundusega.

Kadi Ploomi sõnul on üheks olulisemaks eesmärgiks Peipsimaa turundamine, millele aitab kaasa osalemine rahvusvahelistel messidel. “2015. aastal läheme Soomes peetavale Matkamessile. Koos Jõgevamaa Koostöökojaga oleme seal esindatud 12ruutmeetrisel pinnal. Osaleme ka Lätis Balttouri messil ja Tallinnas toimuval messil Tourest.”

Ploom märkis, et Peipsimaast atraktiivsema ülevaate andmiseks on tarvis messidel ja teistel sündmustel tutvustada tooteid ja pakkuda kohalikke suupisteid ka degusteerida. “See võimaldab paremini silma paista. Väljapanekute sisustamiseks oleme praegu läbi rääkinud Avinurme puiduaidaga, Räpina loomemajanduskeskusega ja Maitseelamuste Kojaga, teemakohane töö jätkub. Võrreldes varasemate messidega, kavatseme Peipsi-äärseid maitseid ja tooteid mitmekülgsemalt demonstreerida,” rääkis Ploom.

“Messide pinnakulud laekuvad Ettevõtluse Arendamise Sihtasutusest. Tõenäoliselt saame katta ka osa traspordikuludest. Teatud summadega on ettevõtted usutavasti valmis ka ise panustama,” teatas Kadi Ploom.

Videoklipid mainekujunduseks

“Tuleval aastal on plaanis salvestada Peipsimaa tutvustamiseks videoklipid pikkusega üks minut. Klipid valmistakse televisoonis näitamiseks nii Eestis kui ka välisriikides ning internetis. Klipid peaksid oleme teemapõhised: kajastama kohalikku toitu ja toodangut, kalastamist, loodust, kultuuri, peretavasid jne.

Tahame välja töötada ka erinevatele sihtrühmadele mõeldud marsruudid. Nii saaksime anda vastavalt huvidest lähtuva marsuudi kätte kultuuri- või loodusturistile. Arengufoorumi avanud Tartu maavanem Reno Laidre märkis, et Peipsimaa koduleht peaks olema kättesaadav ka mobiiltelefonis. Oma ettekandes rääkisin minagi www.visitpeipsi.com uuendamisest,” ütles Kadi Ploom.

Rohkem koostööd

Kadi Ploomi sõnul on Peipsimaa Turismi eesmärgiks ka ettevõtjate ühispaketid. “Kui üks ettevõte toitlustamisega ei tegele, võiks tal olla soovitada firma, kuhu turistid saaksid sööma minna. Koostööd on vaja senisest rohkem ja selle edendamiseks plaanime korralda ka õppereise.”

Peagi ilmub ka 2015. aasta Peipsimaa sündmusi tutvustav kalender. “Peipsimaa Arengufoorumil teatasin ettevõtjatele, et nad informeeriksid korraldatavatest üritustest detsembri teise pooleni. Nii on materjal kalendriks koos ja messidel saame trükist juba jagada,” ütles Ploom.

JAAN LUKAS

blog comments powered by Disqus