<p style=”MARGIN: 0cm 0cm 0pt” class=”MsoBodyText” align=”justify”>
Möödunud neljapäeval kujunes Jõgeval välja olukord, kus Swedbanki kliendid olid hädas sularaha kättesaamisega. Et oli pensionipäev ja üksiti viimane pühade-eelne päev, oli väga palju inimesi linna sisseoste tegema ja end sularahaga varustama tulnud, üht kolmest Swedbanki sularahaautomaadist — seda, mis Jõgeva Majandusühistu kaubahalli seinal seisis — kliendid aga enam eest ei leidnud. Nii lookleski Swedbanki iseteeninduskontoris ja Selveri seinal paikneva automaadi taga stabiilselt ligemale kümneinimeseline järjekord, kus tuli seista paarkümmend minutit.
Panga pressiesindaja Mart Siilivask teatas, et Kaubahalli ATMi külastatavus oli teiste Jõgeva ATMidega võrreldes madalam, pangakontori juures asuv aga sealt vaid
Mitmete asjaolude kokkulangemisest tekkinud järjekordi oli pangal raske ette ennustada, samas said kõik inimesed, kes sularaha võtta soovisid, selle ka kätte, sest raha masinates otsa ei saanud.
“Vabandame kõigi klientide ees, kes sularaha väljavõtmist tavapärasest kauem ootama pidid,” ütles Mart Siilivask ja tunnistas, et pank oleks võinud kohalikke elanikke Kaubahalli ATMi äraviimisest eelnevalt teavitada. Möödunudneljapäevases sularahasabas levitatud kuuldusi, et Swedbank kavatseb rahaautomaadi ära viia ka Selveri juurest, nimetas Siilivask aga alusetuiks.
RIINA MÄGI