Eesti Energia korraldab ümber Mustvee klienditeeninduse

?Varasematel aastatel oli meil lepingute massilise vormistamise periood, mil tehti hästi palju ostu-müügilepinguid ning võrgukokkuleppeid. Kuna see etapp on läbi ja vastuvõtubüroos käis kliente kordades vähem võrreldes perioodiga 2000-2004, oleme langenud otsuse Mustvee klienditeeninduspunkti kinni panna,? teatas piirkonna võrgumüügijuht Taivo Tõnne. ?Mustvee klienditeeninduspunktis ei võetud sularaha vastu. Kliendid, kes sinna punkti juhtusid, vajasid tihtipeale just seda, et saaks näiteks kohapeal maksta ja kohe taaspingestamise tellida, aga kuna sellist võimalust ei olnud, tuli paratamatult juhatada nad kas Tartusse või Jõgevale büroosse,? rõhutas Tõnne. Klientidele, kes igakuist näidu teatamist tülikaks peavad, soovitab Eesti Energia nii Mustvees kui ka mujal Eestis, edaspidi elektrinäitu teatada kokkulepitud tarbimise või makseteatise alusel, mis võimaldab näitu teatamist vaid üks kord aastas. Selline asjaajamine on kliendile kindlasti kõige mugavam ja kokkulepitud tarbimine koos otsekorralduslepinguga kaotab ära otsese vajaduse Eesti Energiaga pidevaks suhtlemiseks, sest nii hoolitseb klientide arvete õigeaegse laekumise eest Eesti Energiasse kliendi pank. Lisaks makseteatisele saab elektrinäitu teatada mugavalt ööpäevaringselt näidutelefonil 800 4545 ja SMSi teel numbrile 1545. infot teenuste kohta saab klienditelefonil 1545 ning ööpäevaringselt Eesti Energia koduleheküljelt www.energia.ee ja e-teenuses internetis. Lähimad klienditeenindusbürood asuvad Jõgeval, Pargi tn 9 (E-R 9.00-17.00), Tartus Vanemuise 9 (E-R 9.00-18.00, L. 9.00-14.00) ning Ilmsalu 5 (E-R 8.00-17.00). Äriklientide teeninduseks palume helistada Mustvee kliendihaldurite telefonil 716 8366 või 512 9835. Eesti Energia vabandab võimalike ebamugavuste pärast ja jääb lootma klientide poolt mõistvale suhtumisele. VOOREMAA

blog comments powered by Disqus