Eesti Posti parimaks klienditeenindajaks kuulutati Jana Päll Jõgevalt

Parimaks kirjakandjaks tunnistati Maire Põldmäe Eesti Posti Ida regioonist Rakvere piirkondlikust postkontorist ning parimaks kulleriks Tarmo Luha Lõuna regiooni postiveo jaoskonnast.

Oma ala parimate selgitamiseks pandi osalejate teadmised proovile nii kirjalikus testis kui ka praktilistes ülesannetes. Võistluse teoreetiline osa hõlmas küsimusi erinevatest valdkondadest nagu ettevõte ja selle ajalugu, seadusandlus, tüüptingimused ja teenused, aktiivne müük ja klienditeenindus.

Võistluse praktilises osas testiti osavõtjate teadmisi ning oskusi, mis on seotud igapäevase tööga.

Parimaks klienditeenindajaks valitud Jana Päll sai oma kategoorias testi eest kõige rohkem punkte. Samuti orienteerus ta hästi ülesannetes, oli kiire ning jättis kliendile usaldusväärse mulje.

Kõigis kolmes kategoorias võistles 10 osavõtjat. Võitjaid premeeriti lisaks postiteemalistele meenetele ka rahaliste auhindadega.

Jõgeva piirkondliku postkontori asejuhataja Ly Paabos iseloomustas Jana Pälli kui väga kohusetundlikku, avatud ning abivalmis töötajat, kellel on ka suur, 11 aasta pikkune töökogemus. “Jana Päll osales võistlusel ka eelmisel aastal, siis oli tulemuseks neljas koht, edasiminek on silmaga näha,” ütles Paabos.

Anneli Ingverit iseloomustas Paabos kui väga kiiret, korralikku ja täpset inimest, kes oskab hästi suhelda ka asutustega.

Paabose sõnul esindas Jõgeva piirkondlikku postkontorit kaks töötajat, kes esinesid Lõuna-Eesti piirkondlikul võistlusel, kus Jana Päll saavutas testis maksimumtulemuse. Ka Lõuna-Eesti regioonil tervikuna, mida esindasid ka Jõgeva postitöötajad, läks võistlustel väga hästi: saavutati koguni neli auhinnalist kohta.


EVA KLAAS

blog comments powered by Disqus